Zespół Szkolno-Przedszkolny

Kraków i Zakopane

Dnia 13 kwietnia nasza klasa IIIa wraz z równoległą klasą B, parka z drugiej klasy, a także klasą 5 wybraliśmy się na wycieczkę do Zakopanego. Od samego wyjazdu z terenu szkoły zapowiadało się ciekawie. Mimo długiej podróży, wszyscy bardzo dobrze się bawili.

Gdy dojechaliśmy na miejsce, pojechaliśmy na rynek. Wjechaliśmy wyciągiem na Gubałówkę i mieliśmy czas wolny. Później zwiedziliśmy typowo góralski cmentarz. Następnie pojechaliśmy na Krupóki, gdzie także był czas wolny. Po całym dniu przygód, zakwaterowaliśmy się „U Cudzicha”. Po rozdzieleniu pokoi nadszedł czas na kolację, po której wszyscy „poszli spać”. Następnego dnia mieliśmy bardzo dużo chodzenia. Najpierw pojechaliśmy do muzeum. Potem poszliśmy w góry. Po godzinnym marszu doszliśmy do wodospadu Siklawa, gdzie wszyscy robiliśmy sobie zdjęcia. Po powrocie odwiedziliśmy Aqua Park. Woda była niesamowita, a zjeżdżalnie wodne bardzo kręte i wielkie. Drugi dzień był bardzo męczący.  Tym razem prawie każdy już spał. Trzeciego dnia musieliśmy zabrać swojej rzeczy z zakwaterowania i pojechaliśmy do Krakowa. Zwiedziliśmy piękne sanktuarium w Łagiewkach i weszliśmy na okropnie wysoką wieżę widokową. Następnie pojechaliśmy na Wawel, gdzie zwiedziliśmy zamek. Widzieliśmy także dzwon Zygmunta, Kościół Mariacki, Sukiennice oraz Uniwersytet Jagielloński. Oczywiście pod koniec mieliśmy wolną chwilę na rynku, gdzie trwał kiermasz rękodzieła. Nadszedł czas na powrót do domu. Wróciliśmy cali i zdrowi. To był wspaniały wyjazd.

Ogromnie dziękujemy rodzicom za pieniądze na wycieczkę, a nauczycielom za cierpliwość i opiekę nad nami.